Онлайн заработок, создание и монетизация сайтов, веб-разработка, SEO и SMO продвижение, фриланс, партнерки, полезные сервисы вебмастерам, блоггинг.

Wordpress шаблоны

Бонуси, реклама та програма лояльності для залучення гравців в онлайн казино

бонуси казиноЗараз онлайн казино є досить популярним варіантом щоб трохи розважитися та відволіктися від офлайнових проблем та завдань. Хтось приходить за адреналіном і відпочинком, для когось ігрові автомати на реальні гроші є одним з варіантів додаткового заробітку в інтернеті. Самі ж азартні сервіси постійно працюють над залученням нових і утриманням старих юзерів, використовуючи деякі методики, про які ми сьогодні і поговоримо.

Бонуси геймерам

Це один із найпростіших способів залучити аудиторію. Сюди належать такі активності як бездепозитний бонус за верифікацію чи реєстрацію, бонус на перший (чи великий) депозит. У другому випадку бонусна сума може бути фіксована або у відсотках (100% на депо).

Також гравці можуть отримувати заохочення за залучення інших користувачів, участь у спеціальних турнірах тощо. Тут завжди важливо уважно читати умови тієї чи іншої акції, т.к. у бонусах можуть бути певні обмеження та вимоги.

Давайте розглянемо питання на прикладі казино Goxbet, де ви можете отримати реальні гроші за реєстрацію але з певними умовами.

Goxbet

На даний момент тут діє 2 види «привітальних» бонусів при першій реєстрації (відповідний бонус треба не забути вибрати):

  • 50 безкоштових фрі-спінів у грі під назвою Hit Slot. Для виведення коштів потрібно відіграти вейджер з коефіцієнтом х15 (у кількох інших ігрових автоматах).
  • +200% на перший депозит. Серед умов мінімалка на поповнення 200грн, а максимально отриманий бонус — 10к (тобто при поповненні на 5к). Тут коеф вейджера х45 для виведення коштів.

Рекламні кампанії

Це дуже популярний спосіб, за допомогою якого офлайн казино займаються залученням нових геймерів у гральні автомати на реальні гроші. Щоб такі рекламні кампанії були ефективними, вони мають бути орієнтовані на конкретну аудиторію. Для онлайнових платформ (таких як Google Ads або соц.мереж) це легко досягається за рахунок параметрів таргетингу.

За форматом реклама може бути різною – від простих банерів до відеороликів, які захоплюють увагу та запам’ятовуються надовго. Вона може бути розміщена в різних місцях, наприклад, на телебаченні, на радіо, в інтернеті, і навіть у реальному житті. При цьому в ході рекламної кампанії може бути зроблено акцент на якійсь одній із переваг гри: наприклад, наявність спеціальних бонусів для тих, хто реєструється вперше або можливість пограти в ігрові автомати на гроші без першого депозиту.

Різні програми лояльності

Основне їх завдання полягає в тому, що затримати на своєму сайті якомога довше і новачка, що тільки зареєструвався, і досвідченого геймера. Тут можна виділити 2 найбільш популярні підходи:

  • Нарахування спеціальних бонусних очок/балів за певні дії у казино. Пізніше ці бали можна обміняти на призи, спеціальні статус (VIP), гроші, фриспіни тощо.
  • Другий тип програми – наявність у гравців спеціальних привілейованих статусів (VIP різних рівнів), що дозволяють отримати доступ до унікальних функцій сайту або ексклюзивних ігор, надання персонального менеджера тощо.

Як бачите, у власників казино є кілька варіантів і можливостей привернути до себе потрібну аудиторію та утримати її. Зрозуміло, якщо ви зібралися грати в ігрові автомати на гроші, то тут потрібно бути максимально обережним і уважно читати всі умови бонусів, наприклад, про необхідність відіграти вейджер для виведення коштів та ін. Зрештою обережний підхід завжди має бути у питаннях, де  мова йде про гроші.

Wordpress шаблоны

22.08.23

Категории: Разные статьи.

Теги:

Добавить комментарий

Ваш e-mail не публикуется. Обязательные поля помечены *
Если вы комментируете впервые, то текст будет отправлен на модерацию.