Онлайн заработок, создание и монетизация сайтов, веб-разработка, SEO и SMO продвижение, фриланс, партнерки, полезные сервисы вебмастерам, блоггинг.

Wordpress шаблоны
Wordpress шаблоны

Важливі елементи сайтів Landing page для бізнесу

Landing page для бізнесуСтворення ефективної лендинг-пейдж (Landing Page або лендінгової сторінки) є важливим підгрунтям для успіху вашого бізнес проекту в онлайн-середовищі. Причому тут мова йде не тільки про стандартні лендінги, що складаються з однієї сторінки, а і про створення сайтів у Києві класичного виду, на яких ви плануєте продавати товари чи послуги. Просто у другому випадку поради з даної статті слід застосовувати для всього проекту в комплексі.

Але сьогодні будемо говорити виключно про лендинг-пейджі. Ось кілька важливих елементів, які повинна мати така веб-сторінка:

1. Заголовок та підзаголовок

Заголовок повинен бути максимально помітним, яскравим та привабливим. Він має чітко відображати вашу «основну пропозицію» — це може бути ваша ключова перевага продукту/послуги або чіткий лаконічний опис товару.

Що стосується підзаголовку, то цій елемент доповнює основний заголовок, надаючи більше деталей про вашу пропозицію. Він може містити унікальні торгові пропозиції (USP).

2. Опис продукту/послуги, візуал

Якісні зображення, ілюстрації або відео-ролики (візуальний контент загалом) можуть суттєво підвищити залучення користувачів. Вони повинні бути релевантними до вашого продукту і підтримувати основну ідею лендингу.

В блоці опису продукту має розташовуватися чітке і зрозуміле пояснення, чому саме ваша пропозиція чи товар будуть корисні для потенційних замовників. В цьому тексті краще всього уникати технічного жаргону, а використовувати зрозумілу всім «просту» мову.

3. Заклик до дії (CTA) та збір даних

Без цього елементу не обходиться жодна лендинг-пейдж. Це спеціальні яскраві кнопки з чіткими закликами — наприклад, «Замовити зараз», «Отримати безкоштовну консультацію» і т.п. Вони мають бути на видному місці і легко помітні.

Якщо у вас на Landing Page присутня форма для збору даних (контактів, запитів на послугу і т.п.), то треба розуміти, що ключова вимога до неї — це простота форми. Не перевантажуйте її великою кількістю полів, бо це впливає на ймовірність того, що користувачі заповнять та відправлять її. Скоротіть поля формі до мінімуму та запитуйте лише найнеобхіднішу інформацію.

Landing page для бізнесу

4. Гарантії / соціальні докази

Якщо продукт/товар має гарантію або політику повернення, обов’язково про це повідомте. Це знижує ризики для потенційних клієнтів і збільшує їх лояльність до вашої пропозиції

Аналогічним чином діють відгуки клієнтів щодо вашої роботи або позитивні кейси по впровадженню тих чи інших послуг на практиці. Це все може суттєво підвищити довіру до вашого бізнесу. Звісно, треба використовувати лише реальні відгуки та досягнення.

5. Оптимізація сторінки

Сюди можна включити одразу декілька елементів, які бажано застосовувати комплексно, щоб отримати найкращий результат:

  • Швидкість завантаження сайту/сторінки. Вона має величезне значення для утримання відвідувачів. Використовуйте оптимізовані зображення та мінімізуйте скрипти.
  • Оптимізація для мобільних пристроїв. Зараз мобільний трафік переважає ПК, тому ваша лендинг-пейдж повинна бути адаптована під різні екрани.
  • SEO-оптимізація. Не слід забувати про класичне SEO: використовуйте ключові слова, оптимізуйте тексти, щоб підвищити видимість лендингу у пошукових системах. Це допоможе залучити більше органічного трафіку.
  • Аналіз та тестування. Регулярно аналізуйте дані про користувачів, проводьте A/B-тестування різних елементів, щоб оптимізувати веб-сторінку.

Щоб після створення сайтів у Києві отримати на виході ефективну лендинг-пейдж, потрібно поєднати усі елементи, які ми згадали в цій статті. Правильна їх реалізація дозволить вам не тільки залучити більше клієнтів, а й підвищити конверсію вашого бізнесу.

14.10.24

Категории: Новости интернета.

Теги: ,

Добавить комментарий

Ваш e-mail не публикуется. Обязательные поля помечены *
Если вы комментируете впервые, то текст будет отправлен на модерацию.