Що таке SERM та навіщо це потрібно сучасним компаніям?
В умовах активного розвитку цифрових технологій багато компаній вирішили використати їхні можливості для свого розвитку. Результати таких рішень дійсно вражають, адже в інтернеті є багато способів для рекламування продукції та просування бренду. Проте, є й інша сторона – репутація в мережі.
Цей аспект недооцінюють багато новачків, в результаті чого їм доводиться потім докладати зусилля, щоб усунути деякі проблеми. Щоб цього не сталося, варто ще на початку додати SERM до своєї стратегії. Звичайно, налаштувати все зможуть фахівці (наприклад, з Links Stream: https://links-stream.pro/). Проте, перед тим, як звернутись за допомогою, потрібно дізнатись про метод детальніше.
Що розуміють під поняттям «SERM»?
Це назва одного з ефективних методів просування бренду. SERM охоплює всі необхідні дії, які забезпечують управління репутацією конкретного бренду в мережі. Йдеться не тільки про пошукову видачу, а ще й інші канали (в тому числі соціальні мережі). Всі процеси, які проводяться в рамках методу, направлені на роботу з тими факторами, від яких залежить образ професіонала або компанії.
В яких випадках потрібно використовувати метод?
Багато фахівців вказують, що компанії часто задумуються про SERM тільки тоді, коли це стає прямою необхідністю. Тобто, коли в мережі з’явились певні негативні відгуки або згадки про компанію. Проте, це не єдина причина для того, щоб застосувати метод. Ось кілька поширених ситуацій, коли варто застосувати SERM:
- На стадії запуску нової послуги або продукту. В цьому випадку можна дізнатись, яким чином реагують на них потенційні клієнти.
- Під час відкриття бізнесу. Щоб не допустити непередбачувані проблеми на піку успішності чи інших ситуаціях, варто потурбуватись про створення репутації в мережі одразу після запуску проєкту.
- Надання специфічної послуги або виробництво нестандартної продукції. Йдеться про ті продукти, які мало відомі широкому колу відвідувачів. SERM допоможе збільшити кількість інформації про них та пояснити їхні переваги великій аудиторії.
Крім цього, метод обов’язково знадобиться за наявності у компанії великої кількості негативних коментарів, відгуків та інших матеріалів такого типу. Фахівці допоможуть нівелювати всі ці дані, та змінити фокус на контент з перевагами та цінністю бренду.
Що роблять фахівці в рамках SERM?
Це доволі складний процес, який складається з декількох етапів:
- моніторинг (вивчення ситуації конкретної компанії);
- аналіз (в процесі визначається тип відгуків, платформи, дані користувачів та інші особливості);
- зміна негативної тенденції на позитивні тези;
- опрацювання негативних матеріалів (формування відповідей на відгуки і т. п.);
- робота з покращенням репутації (проведення акцій для клієнтів, надання бонусів та інші подібні дії);
- вивчення трендів та формування статистики (щоб підтримувати репутацію в майбутньому потрібна чітка стратегія).
Крім цього, SERM передбачає активне зовнішнє просування компанії або фахівця. Для цього створюється корисний контент та розміщується на різних платформах, в тому числі в соцмережах. Таким чином в мережі формується позитивний образ бренду.