Декілька рекомендацій щодо пошуку бригади для ремонту квартири
Головним питанням під час планування ремонту в будинку є пошук гідних майстрів, яким можна буде довірити його виконання. Не варто використовувати для цього оголошення біля під’їзду чи на зупинці громадського транспорту. Ремонт квартир – складний будівельний процес, реалізацією якого мають займатися кваліфіковані майстри. Це допоможе уникнути зайвих витрат на усунення браків, дозволить зберегти нерви і час, забезпечить гарний результат.
Де шукати будівельників?
Насамперед потрібно звернутися до колег і знайомих. Якщо в такий спосіб вдасться знайти фахівців із гарними рекомендаціями, варто запросити їх на об’єкт та провести співбесіду. У разі вибору незнайомої бригади доведеться розраховувати на свою інтуїцію, везіння, спостережливість, життєвий досвід і хоча б мінімальні знання в питаннях будівництва та ремонту квартир.
До початку робіт
Перш ніж розпочати роботи, на етапі планування ремонту потрібно зрозуміти, наскільки порядним є підрядник. Цікавим тестом буде пропозиція замовника про виконання його нездійсненних запитів щодо планування та оздоблювальних робіт у квартирі. Якщо фахівці запевняють, що реалізують такі нереальні плани клієнта, це має серйозно насторожити. Варто задуматися, чому вони готові виконувати навіть неправильні вимоги.
Також варто звернути увагу на такі моменти:
- Зовнішній вигляд майстрів. Немає нічого страшного в тому, що робочий одяг виконавців не новий, хоча чистий, і має сліди засохлої фарби. Важливіше, щоб обличчя майстрів були свіжими, на них не відбивалися результати вчорашніх посиденьок, не було запаху перегару. Якщо все це спостерігається, не потрібно пускати на об’єкт таких людей – свою роботу вони почнуть з «відновлення здоров’я». Чим закінчать – нікому не відомо.
- Оплата. Ще до початку ремонту потрібно визначитися з оплатою найнятих майстрів. Найкраще платити за роботу поетапно після виконання конкретних завдань, або вже при здачі готового ремонту. Якщо майстри вимагатимуть передоплату, є ризик, що отримавши її, вони підуть з об’єкта назавжди, або затягуватимуть роботу чи виконають її неякісно.
У процесі ремонту
Клієнт повинен розуміти, що він на об’єкті головний, і має право відмовитися від послуг несумлінних шабашників, якщо вони відмовляються виконувати його вимоги, усувати зауваження та браки. Не треба соромитися ставити їм питання, вникати в суть ремонтного процесу, щоб контролювати ситуацію. Навіть незначні на думку підрядника недоліки, якщо цього вимагає замовник, повинні усуватися. Якість має бути у пріоритеті. За нього клієнт платить гроші.
Якщо фахівці скаржаться на жахливий стан поверхонь, комунікацій, перекладають провину за свою неякісну роботу на ці моменти, не потрібно погоджуватися на їхні аргументи – для професіоналів нездійсненних завдань немає.
Це джерело допоможе знайти хороших фахівців, які забезпечать потрібний вам результат ремонту, та з усією відповідальністю реалізують поручені завдання.