AdMaven – система для заробітку і закупівлі Popunder і Push трафіку
Якісний тематичний трафік є найбільш важливим аспектом для ефективної роботи в інтернеті, причому як для вебмастерів, що монетизують свої сайти, так і для користувачів, які цей трафік скуповують. Серед популярних зараз варіантів покупки/монетизації веб-трафіку можна назвати контекстну рекламу, розміщення лінків, партнерки та push/popup повідомлення. З останнім напрямком вам допоможе сервіс AdMaven про який сьогодні і піде мова.
В даній статті я розгляну основні нюанси по заробітку та закупці цільового трафіку в даній системі. Незалежно від того до якої з цих двох категорій користувачів ви належите, AdMaven пропонує вам для роботи наступні 4 рекламні формати:
Тут є:
- Пуш повідомлення (Push Notification) — пропонують користувачу підписатись на спеціальні сповіщення, що будуть відображатись на робочому столі або мобільному.
- Попапи (Pop-up) – оголошення, які відкриваються на весь екран в новому вікні браузера (зазвичай це один з найбільш ефективних методів монетизації).
- In-page Push – невеличкі графічні банери на сторінках сайтів, які показуються на веб-сторінці та мають можливість/кнопку для їх закриття (х).
- Interstitial – ще один варіант повноекранної реклами, яка виводиться перед або після переходу користувача до бажаного контенту.
Переваги AdMaven для рекламодавців і запуск рекламної кампанії
В інтернеті можна зустріти досить позитивні відгуки стосовно якості трафіку в системі по таким напрямкам як: знайомства, казино, купони, нутра, встановлення ПО, ставки та інші. По суті, це одні з найбільш затребуваних напрямків покупки трафіку. Також серед переваг даної системи можна виділити:
- Легке і швидке налаштування рекламної кампанії + наявність всіх необхідних параметрів для таргетинку: гео, девайси, браузери і навіть мобільні оператори зв’язку.
- Можливість працювати з дуже і дуже великими об’ємами трафіку – AdMaven щоденно генерує до 2х мільярдів показів реклами.
- Технічні можливості для покращення ваших показників ROI незалежно від типу вибраної реклами: CPA або CPM чи Сюди ж можна віднести вбудованих захист від фроду (обману рекламодавців) та оптимізація рекламних кампаній.
- Максимально прозора робота, коли всі дані по рекламі та результатах ви можете бачити в своєму персональному кабінеті.
- Наявність персонального менеджера, що допоможе вам з будь-яким питанням.
- Багато варіантів оплати: Payoneer, кредитка, Paypal, банківський переказ та ін.
Алгоритм роботи стандартний:
- Ви реєструєтесь в системі і створюєте рекламну кампанію.
- Потім відповідні рекламні оголошення з’являться на сайтах паблішерів.
- Після кліків по рекламі ви почнете отримувати відповідний трафік.
Під час реєстрації якихось незвичайних полів немає: ім’я, пошта, пароль, країна, контакти для швидкого зв’язку. Важливо! Дуже раджу перед початком роботи відвідати спеціальний розділ «Advertisers Help Center» на сайті — лінк на нього знаходиться в футері веб-сторінки. Там зібрана вся необхідна інфа по роботі з системою в якості рекламодавця.
Наприклад, тут є:
- поради як оптимізувати вашу push-рекламу;
- інформація про те як аналізувати ефективність (CTR) кампанії;
- причини чому рекламна кампанія не може бути запущена або збирає мало трафіку або скільки потрібно чекати для її апруву;
- роз’яснення де і як дивитись статистику;
- загальні поради по роботі з push оголошеннями, як встановлювати ГЕО та мінімальні/максимальні ставки.
Коротше кажучи, незалежно від того наскільки великий або малий у вас досвід в закупці онлайн реклами, я би однозначно радив вам переглянути цей розділ сайту… І потім одразу можна переходити до створення своєї першої рекламної кампанії в AdMaven (відповідна інструкція, до речі, також є в Help Center).
Отже, як тільки ви потрапите в адмінку, вам потрібно буде знайти пункт меню «Campaigns», а в ньому вибрати варіант «Create a Campaign».
Тут є декілька важливих нюансів:
- можете задавати загальний/щоденний бюджети на рекламу;
- рекомендується вибирати до 1-3 юзерів на один IP;
- якщо у вас рекламна кампанія «для дорослих» слід вказувати це;
- обов’язково зазначайте налаштування таргетингу для трафіку – це може бути ГЕО, операційні системи, браузери, оператори зв’язку, час відображення.
На останньому кроці створення кампанії вам потрібно буде обрати її тип (Pop-up, Push) і ввести всі необхідні параметри:
В полях заголовку, опису та URL оголошень є спеціальні макроси: {city}, {country_name}, {keyword}, {month}. Їх також можна застосовувати для оптимізації своєї рекламної кампанії.
До речі, якщо ви новачок в питанні закупки трафіка, то крім згадуваного вище Help Center, було б непогано почитати деякі інші тематичні статті та інструкції по цьому питанню, щоб більш ефективно розпоряджатись своїм бюджетом.
Заробіток на сайтах та блогах за допомогою AdMaven
Щоб отримати максимум доходу з сайтів їх власники, як правило, використовують декілька варіантів монетизації. Зараз одними з найпопулярніших є push і popup оголошення. А для них, звісно, важливим аспектом є якість та об’єм трафіку, які будуть безпосередньо впливати на розмір вашого доходу. Про все інше подбає AdMaven.
Як на мене, дана система має 3 ключові переваги:
- По-перше, AdMaven дозволяє монетизувати велику кількість «рекламних напрямків»: тут є рішення для різних пристроїв (смартфони/ПК), реклама від клієнтів під різне ГЕО, є можливість працювати с сайтами або соціальними мережами, декілька форматів рекламних оголошень тощо.
- По-друге, розробники системи обіцяють високі показники eCPM та доходу за рахунок власних методів оптимізації реклами. Думаю, сюди ж можна віднести наявний у них механізм обходу AdBlock та інструмент скорочення посилань Link Shortner.
- Ну, і, по-третє, — це легка робота з сервісом, починаючи з інтеграції його на сайт, простим та прозорим кабінетом користувача та закінчуючи наявністю менеджерів з тех.підтримки, готових допомогти, якщо у вас виникають якісь питання.
Є тут, звісно і інші «класичні плюшки» по типу детальної статистики, декількох варіантів виплат, тематичного блогу на сайті та власного WordPress плагіну. Але 3 пункти, що озвучені вище, на мою думку, є основними плюсами і виділяють систему серед конкурентів.
Робота з системою AdMaven
Механізм заробітку тут цілком класичний: реєструємость в системі -> додаємо на сайт відповідний рекламний код -> отримуємо дохід. Давайте розглянемо певні особливості та нюанси, які можуть виникнути в роботі.
Отже, починаємо з реєстрації і заповнюємо відповідну форму на сайті в розділі «Publishers». Всі поля форми стандартні, окрім декількох останніх:
Тут вказуєте бажаний месенджер для спілкування та вибираєте тип трафіку, який хочете монетизувати:
- Розміщення реклами на своїх сайтах.
- Монетизація трафіку з Youtube, Facebook та інших соціальних мереж.
- Або якщо ви є власником рекламної мережі чи партнерки.
Після відправки даних вам потрібно буде підтвердити свою пошту, куди потім прийде лист з повідомленням про успішну реєстрацію. До речі, в цьому листі буде посилання на Help-центр з купою корисної інформації по роботі з системою.
Коли ви будете заходити перший раз в свій кабінет користувача, то побачите спливаюче вікно, де вас попросять вказати з яким саме трафіком ви хочете працювати:
- Монетизація власного сайта.
- Заробіток через «платний доступ» до контенту.
- Push-повідомлення.
Загалом в персональному кабінеті у вас будуть такі опції як:
- Панель управління (Dashboard).
- Статистика.
- Сайти та рекламні блоки.
- Деталі та історія виплат.
- Рефералка – так, ви зможете приводити в систему інших вебмастерів та отримувати додатковий дохід з рефералів.
- Також є посилання на FAQ та чат з тех.підтримкою. Взагалі, якщо під час роботи у вас виникли якісь питання, обов’язково звертайтесь до менеджерів, щоб вони вам допомогли.
До речі, вставляти код на свій сайт ви можете як через адмінку, так і за допомогою спеціального Вордпресс плагіну — The Official Ad-Maven Plugin for WordPress (звісно, якщо у вас сайт на WP).
Після активації модуля вам просто потрібно буде вказати свій Tag ID в системі.
З цікавого можу додати наявність багатьох сервісів для виплат: Paypal, Payoneer, Bitcoin, Paxum, Wire Transfer та ін. причому в першому випадку мінімалка від $5. Також на сайті AdMaven є інформативний блог, де була цікава стаття про вибір різних плагінів для монетизації WordPress сайтів. Там же є публікації про заробіток за допомогою AI інструментів та використання ChatGPT в партнерському маркетингу.
В цілому AdMaven може стати непоганим додатковим варіантом монетизації ваших сайтів. Найкращі фішки системи – це багато різних рекламних форматів, оптимізація показів реклами для максимального доходу/eCPM та простота роботи. Також сервіс може ефективно використовуватись для закупки якісного трафіку під свої веб-проекти.